Ekonomi

Emirates yeni marka elçisi Penelope Cruz’u duyurdu

Emirates, Penelope Cruz’un en son reklam kampanyasında ve marka iş birliğinde yer alacağını duyurdu.

Akademi Ödüllü aktris, şimdiden Emirates markasının sıkı bir hayranı ve Dubai’yi birçok kez ziyaret etmiş bir sık ​​uçan yolcu. Cruz, markanın imzası niteliğindeki Emirates A380 uçağında çekilen özel kamera arkası çekimlerinde, Emirates’e olan tutkusunu ve markayla olan olumlu ilişkisini ortaya koyarak, en önemli uçuşlardan bazılarında yıllarca havayoluyla seyahat ettikten sonra Emirates ile ortak olmaktan duyduğu heyecanı dile getirdi. hayatının özel yolculukları.

Yeni TV reklamları, Haziran 2023’ten itibaren dünya çapında hem İngilizce hem de Penelope’nin ana dili İspanyolca olarak yayınlanmaya başlayacak. mesele oraya nasıl zamanında vardığındır’, Emirates First ve Business Class yolcularının “İyi Uçmak”tan keyif aldığı temalı kısa reklamlar; A380 Uçak İçi Dinlenme Salonunda hazırlanmış bir içecekten bulutların üzerinde rahatlatıcı bir duşa, canlı bir TV futbol maçının heyecanından lüks havyarın tadına kadar tüm özel ayrıcalıkları denerken size gösterilir. Başka bir reklamda, Emirates’in yeni Premium Economy Class kabininde geniş koltukların keyfini çıkarıyor.

Emirates Kabin Ekibi ile birden çok dilde etkileşime giriyor ve çok çeşitli sinemaların ve Emirates’in ödüllü uçak içi eğlence sistemi ice’ın içeriğinin, havacılığın en büyüğü olan devasa 32 inç tam HD LCD ekranda keyfini çıkarıyor. Cruz ayrıca, özel First Class Süitinde bireysel sıcaklık kontrollerini kullanırken ve özel dürbün kullanarak gökyüzünden yüksekten manzaranın keyfini çıkarırken filme alındı. Ayrıca, yolculuğunun en başından itibaren mükemmel olmasını sağlayan bir dizi ayrıcalıkla çevrili, Emirates hidra-aktif nemlendirici pijamalarını giyerek yatağında siesta yapıyor.

Yeni TV reklamlarının her biri sinema, dizi ve reklam kariyeri boyunca 21 ödül ve 30 adaylık kazanan Hollywood yönetmeni Robert Stromberg tarafından yönetildi ve hayata geçirildi. Stromberg, TV reklamlarının Cruz’un kendine özgü mizah anlayışını korurken ‘Flying Good’ deneyiminin ayrıcalıklarını yansıtmasını sağlamak için Emirates marka ekibiyle yakın bir şekilde çalıştı. Saygın yapım evi Ridley Scott Associates ayrıca özel efektler için TV reklam dizisini ve çok ödüllü yaratıcı stüdyo Framestore’u destekledi.

Emirates’in Marka ve Reklamdan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Richard Billington şunları söyledi: “Emirates, yolculuğunuzun varış noktası kadar değerli olduğu ‘Flying Better’ deneyimiyle ilgili. Emirates deneyiminin her ayrıntısını önemsiyoruz ve Emirates markasını yansıtan bir marka elçisi istedik. Bu kişi, küresel çekiciliğe sahip şık, şık ve çağdaş olmalıydı. Penelope Tam olarak aradığımız şeye uyan mükemmel bir seçimdi.”

Emirates’te seyahat eden Burj Girl, Jennifer Aniston ve Gerry the Goose gibi dünya çapında başarılı diğer reklam filmlerinin izinden giden; Penelope Cruz’un, Emirates’in kendi dijital kanallarındaki reklamlarda yer alması ve gelecek yıl duyurulacak daha fazla ortak etkinlikle birlikte dünyanın dört bir yanındaki TV haber kanallarında yayınlanması bekleniyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu